Küçük Zaman: Day 6

Monday, February 26, 2007

Day 6


.Cennete merhaba de diyerek uyandırılmayı isterdim.
.Sabah kahvaltımda sevgilimin ufak burnunu yemek isterdim.
.Duvarları olmayan, tek odalı ama hayvan gibi büyük bir evim olsun isterdim.
.İçinde hayvan olmayan bir hayvanat bahçesi olsaydı, orda çalışmak isterdim.
.Sonu olmayan bir parça yapmak isterdim.
.Yeni bir melodi keşfetip, adını sen koymak isterdim.
.Tanrı ile karşılaşıp, birkaç dakika da olsa konuşmak isterdim
.Zamanı durdurup, sonra tekrar başlatmak isterdim. Amaç piçlik olsun, değil mi?
.Bu güne kadar dinlediğim en iyi 5 albumu br cd ye çekip Kadıkoyde onlarca kişiye dağıtmak isterdim.
.Ordan burdan ve şurdan birşeyler isterdim, çabuk isterdim, hemen isterdim.
.Olgun erkeklerden hoşlanırım diyenlere, daha olgunlaşmamış bir kilo marul vermek isterdim, cücüğü tatlı olur canım.
.Hadi siktirip gidelim şu amına k.mun şehrinden diyen birini isterdim, ki salakmısın lan otur kıçının üstüne diye cevap vereyim.
.Çok şey istiyorum, ama hep siz istemediniz mi, biraz da sizin istememenizi isterdim.
.Ölmeni isterdim. Cidden şaka değil, bir ara benim için öl lütfen.
.Pearl Jam' i isterdim. Canlı isterdim.
.Müzik dinliyorum diyenlere, birkaç album önermek isterdim.
.Şişme kadın isterdim ki içine helyumu basıp uçurayım. Sonra insanlar 'bu bir uçak, yok yok kuş, amaaaan şişme kadınmış kadjalksdjşalk desin!
.Açlık sınırında değil de, tokluk sınırında olmak isterdim
.Oscar' a aday gösteririlip, adaylığımı devretmek isterdim ki gönüllerin oscarını kazanayım.
.Sen kimsin be adam diye kafa göz yarmak isterdim.
.Birkaç gün yokum, rahatsız edilmek istemiyorum.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home